Regulamin

 

Regulamin Sklepu Internetowego KOTI Polska.

 

Postanowienia ogólne

§1

KOTIPolska.com  jest sklepem internetowym, prowadzonym przez firmę Koti Polska s.c. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. G. Zapolskiej 14 P, 41-706 Ruda Śląska,      NIP: 6412533016 Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie KOTIPolska.com

§2

KOTIPolska.com jest sklepem internetowym, za pośrednictwem którego użytkownicy mogą nabywać towary handlowe.

§3

Dokonywanie zakupów za pośrednictwem KOTIPolska.com wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.

Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

 

Zamówienia

§1

Zamówienie dokonywane jest przez wybór towaru i kliknięcie znaku „do koszyka”. Po potwierdzeniu sposobu odbioru przesyłki oraz wyboru sposobu płatności użytkownik klika „złóż zamówienie”.

§2

Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.

§3

Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie firmy.

 

Dostawa

§1

Zamówienie zostanie dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy.

§2

Sklep KOTIPolska.com współpracuje z firmami kurierskimi: DHL. Czas dostawy przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich trwa ok. 2 dni roboczych.

Uwaga!

Prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera, jeśli paczka została uszkodzona należy w obecności kuriera spisać protokół szkody oraz przesłać skan dokumentu na adres:kontakt@kotipolska.comlub drogą pocztową na adres sklepu stacjonarnego.

Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie ilościowym lub jakościowym przesyłki przy odbiorze może spowodować negatywne rozpatrzenie reklamacji z tytułu uszkodzenia lub okradzenia towaru w transporcie.

 

Płatności

§1

Płatność za towary odbywa się za pośrednictwem systemu płatności PayU lub przelewem na konto bankowe.

Numer rachunku bankowego: 41105013311000009202421401. 

Płatności za pobraniem należy regulować bezpośrednio u kuriera firmy DHL. 

 

Ochrona danych osobowych

§1

Dokonując zamówienia w Sklepie Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie KOTIPolska.com oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Użytkownika oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

§2

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

&3

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Użytkownikowi przysługuje  prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma KOTI POLSKA. s.c Mariusz Rudnik, Jacek Kotłowski z siedzibą w: Ruda Śląska, ul. Zapolskiej 14P

 

Reklamacje i Zwroty

§1

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie w 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

 

Wyjątek: 

Jeżeli nie zostało to ustalone inaczej, możliwość odstąpienia nie istnieje w przypadku następujących umów:

- dotyczących towarów, które zostały zamówione i będą wykorzystywane na użytek prowadzonej przez klienta działalności gospodarczej

 

§2

W przypadku odstąpienia od umowy, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać na własny koszt dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym

§3

Po otrzymaniu towaru nie noszącego śladów użytkowania, sklep KOTIPolska.pl zwróci uiszczoną należność za towar na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego lub na kartę, z której była dokona płatność.

§4

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. Zamawiający - konsument zobowiązany jest odesłać na własny koszt reklamowany towar, na adres siedziby firmy.  W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy towar w miejsce uszkodzonego lub niezgodnego z zamówieniem.

§5

Opisy produktów mają charakter poglądowy, sklep KOTIPolska.com nie ponosi odpowiedzialności za zastosowanie produktów nie zgodnie z przeznaczeniem, sztuką i technologią.

 

Ograniczenia w realizacji zamówienia

§1

Ograniczenia w realizacji zamówienia mogą wyniknąć z przyczyn niezależnych od nas.

§2

Sklep KOTIPolska.com zastrzega sobie prawo, że w sytuacji chwilowego braku danego towaru na naszym magazynie, a także u  producenta realizacja zamówienia może się wydłużyć w czasie.

§3

W chwili zaistnienia przesłanki wskazanej w §2, klient zostanie poinformowany o tym drogą email lub telefonicznie.

§4

Zamówienie zostanie wznowione zaraz po ustaniu przyczyny opóźnienia.

 

Postanowienia końcowe

§1

Sklep KOTIPolska.com zastrzega sobie prawo do zmiany wyżej wymienionych zasad regulaminu.

§2

W sprawach nie określonych przez niniejszy regulamin obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl